2014. március 8., szombat

512 oldalmegtekintés! *-* Nekem ez sokat jelent, szóval köszönöm!!!
Hálám jeléül: tessék mindegyik  szereplőről, akiről "megfelelőt" találtam, vagy találtam egyáltalán: egy-egy gif,  illetve egy nagyon rövidke kis "előzetes"

Hach, amint éppen beszél (szerintem ez tökéletes! Egy dolog, hogy Tatina/Shara az én képzeletemben élő Hachidori, de ez akkor is olyan Hach-os)

Orphan Black, fogalmam sincs hányadik rész!



Max (szerintem ez a kép... tökéletesen kifejezi azt az egyetlen -jó nem egyetlen, de túlnyomó többségben keringő- gondolatot, ami a fejében jár) 




Dlyan (van egy ilyen jelenet. Lent

                               
Dylan O'Brien Angel Face dylan obrien credit to whoever made this dylan o'brien gif the internship

The internship


Christopher 

True Blood? 


Victor (és a rá jellemző arckifejezése) 



Maria (már másik színű hajjal) 





Clarissa (az "angyali gonosz")




Kellyn 

Nine lives of chloe king?



Nicole 


Renee ("I am a star") 




"Megtorpanok. Az a pöcs már megint ott van, ahol nem kéne, hogy legyen! Most is éppen engem fürkész barna szemeivel ami előtt ott ül a nagy keretes szemüvege, amitől elég "gyíkul" néz ki. 
 - Hello cicus. Foglaltam neked helyet. - mondja, egy kacsintást követően. Én csak kulturáltan nyelek egyet. (...) Ujjaim megszorulnak a tálca műanyag peremén, és mintha annak reccsenését is hallanám. - Na, mi van? Már nem is vagyok olyan jó neked? - cukkol. Szegénykém, hogy ezt mennyire meg fogja szívni, ha nem fogja vissza! közlöm magamban a tényt.
- Dylan, igaz? - kérdezem fél szemöldökömet felvonva, a tőlem telhető legártalmatlanabbul. (...)De nem veszi a célzást, és kacsint még egyet.- Rendben. - mondom, majd meglibben a kezem, és a tálca tartalmát a fiú nyakába borítom. - Mázli, hogy ma spagetti volt, nem igaz?! - mosolyodom el gúnyoson, majd lecsippentek egy szál, húsos-szószos csíkot maga után hagyó spagettidarabot Dylan szemüvegérő. (...) - Hmm... kár érte! - ezzel színpadiasan távozom az "ebédlőből" és magamban megfogadom, hogy megbosszulom a Malinson családot, amiért beíratott ebbe a szarba." 


Még egyszer köszi! 
Jövőhéten jön a 11. fejezet! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése